خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد
سرخط خبرها

حوزه علمیه امام خمینی بیانیه داد | «آیت‌الله صدیقی سند انتقال ملک را امضا کرده است»

  • کد خبر: ۲۱۸۳۶۶
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
حوزه علمیه امام خمینی بیانیه داد | «آیت‌الله صدیقی سند انتقال ملک را امضا کرده است»
حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت که دستور بازگشت مالکیت زمین از تولیت به حوزه صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران آمده است:

پیرو مباحث مطرح‌شده در خصوص حوزه علمیه حضرت امام خمینی (ره) تهران و آیت‌الله صدیقی، تولیت محترم این حوزه، با احترام به حساسیت جامعه نسبت به حفظ اموال عمومی و احترام به مطالبه افکار عمومی، به‌اطلاع می‌رساند:

۱- آیت‌الله صدیقی، از زمان تأسیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۸۲، در نظر داشتند مجتمعی فرهنگی-آموزشی به‌منظور فعالیت‌های فرهنگی و جذب نوجوانان ذیل حوزه علمیه تأسیس نمایند؛ به همین منظور، ثبت مؤسسه‌ای فرهنگی-آموزشی وابسته به حوزه علمیه در دستور کار قرار گرفت تا امکان بهره‌مندی از مزایای قانونی مؤسسات آموزشی فراهم گردد.

۲- با توجه به فراهم‌نبودن شرایط و امکانات، این مهم به‌تأخیر افتاد تا اینکه در آبان‌ماه ۱۴۰۲ فردی که سال‌ها امین مجموعه‌ حوزه بوده و خدماتی به حوزه داشت مأمور انجام کار می‌شود، اما در فرآیند ثبت اساسنامه امضای تولیت محترم و برخی دیگر از اعضا جعل و اساسنامه‌ای با عنوان «غیرتجاری» اما با شرح وظایف تجاری و با سهام افراد حقیقی برای این مؤسسه تنظیم و ثبت می‌گردد.

۳- بعد از ثبت مؤسسه مذکور با عنوان «مؤسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم»، تولیت حوزه، با اعتماد به فرد مذکور در تنظیم اساسنامه بر مبنای توافقات و خط‌مشی تعریف‌شده، با حضور در دفترخانه، سند بخشی از زمین حوزه را به مؤسسه مذکور منتقل نموده و آن را امضا می‌نماید.

۴- بعد از اطلاع از تخلفات صورت‌گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضا، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی‌شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۵- در حال حاضر، اموال حوزه امام خمینی (ره) تهران، از جمله ملک مذکور، در اختیار کامل این حوزه می‌باشد و هیچ تصرفی از طرف مؤسسه و افراد حقیقی در آن انجام نشده است.

در پایان، ضمن دعوت از اصحاب رسانه به رعایت تقوا و اصول اخلاقی، شیوه‌های پیچیده و هدفمند جنگ ترکیبی دشمنان قسم‌خورده‌ نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شده و اعلام می‌دارد بهترین راه برای مقابله با این تهاجمات پرهیز از اظهارنظرهای عجولانه و مبتنی بر حدس و گمان است.

منبع: خبرگزاری موج

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->